Våra produkter
Upptäck vår sensor ”Misto” för hemautomatisering här.
Varför välja Misto?
- Enkel installation med Home Assistant
- Öppen källkod och dokumentation
- En engångskostnad på 349 kr
- Se och använd data i din egen dashboard

För att beställa av oss skickar du ett mejl med vilken produkt du önskar köpa samt till vilken adress vi ska skicka beställningen till.
Det kommer mer info om våra andra produkter snart.
Efter du mejlat oss om din beställning kommer vi att återkoppla till dig så snart vi kan med info om betalning och leverans.
Köp & Leverans
Vilka betalningsalternativ finns?
Vi tar endast emot betalningar via Swish och betalningen sker i förskott.
Vilka fraktalternativ finns?
Vi skickar alla våra produkter med PostNord ”Skicka hem”, vilket också är spårbart och en trygghet för dig som kund (1-3 sensorer kostar ca 60 kr i fraktkostnad, exkl. produktavgift). Vill du hellre att vi skickar produkterna med brev går det bra men då är det inte spårbart.
Exakt kostnad för din beställning får du bekräftelsemejlet. Har du särskilda önskemål kan du alltid mejla oss!
Hur sker en leverans?
Vi skickar produkterna med PostNord till den adress du angivit i mejlet för beställningen. Du kan följa din order via PostNord.
Vad är ångerrätten?
Vid köp av varor från Sensorwebben har du som kund en lagstiftad ångerrätt på 14 dagar som gäller från det att du har tagit emot produkten.
Hur returnerar jag en produkt?
För att utnyttja ångerrätten måste du meddela oss vilken produkt du vill returnera inom 14 dagar på par@sundback.com. Du står själv för returfrakten och vi återbetalar dig för produktavgiften. Om produkten skulle vara trasig eller skadad står vi för hela kostnaden.