Vanliga frågor (FAQ)
Hur köper jag en produkt?
För att beställa av oss skickar du ett mejl med vilken produkt du önskar köpa samt till vilken adress vi ska skicka beställningen till.
Vi kommer återkoppla till dig så snart vi kan med info om betalning och leverans.
Fungerar era produkter med andra plattformar utöver Home Assistant?
Eftersom vi utvecklar och testar främst med Home Assistant kan vi garantera en särskilt smidig installation och användarupplevelse där. När det gäller andra plattformar kan funktionaliteten variera, och vi kan därför inte garantera samma enkelhet eller fullständigt stöd.
Vilka betalningsalternativ finns?
Vi tar endast emot betalningar via Swish och betalningen sker i förskott.
Hur returnerar jag en produkt?
För att utnyttja ångerrätten måste du meddela oss vilken produkt du vill returnera inom 14 dagar på par@sundback.com. Du står själv för returfrakten och vi återbetalar dig för produktavgiften. Om produkten skulle vara trasig eller skadad står vi för hela kostnaden.
Vilka fraktalternativ finns?
Vi skickar alla våra produkter med PostNord ”Skicka hem”, vilket också är spårbart och en trygghet för dig som kund (1-3 sensorer kostar ca 60 kr i fraktkostnad, exkl. produktavgift). Vill du hellre att vi skickar produkterna med brev går det bra men då är det inte spårbart.
Exakt kostnad för din beställning får du bekräftelsemejlet. Har du särskilda önskemål kan du alltid mejla oss!
Hur sker en leverans?
Vi skickar produkterna med PostNord till den adress du angivit i mejlet för beställningen. Du kan följa din order via PostNord.
Vad är ångerrätten?
Vid köp av varor från Sensorwebben har du som kund en lagstiftad ångerrätt på 14 dagar som gäller från det att du har tagit emot produkten.
Hur sätter jag upp Misto?
Sätt i batterier, anslut till enhetens WiFi och följ instruktionerna i webbläsaren för att koppla upp den mot ditt nätverk.